اطلاعیه شماره (1) کمیسیون کارآموزی و اختبار کانون وکلای دادگستری سمنان درخصوص اولین دوره آزمون اختبار در سال 1402

 

باسمه تعالي

اطلاعیه شماره (1) کمیسیون کارآموزی و اختبار کانون وکلای دادگستری سمنان

درخصوص اولین دوره آزمون اختبار در سال 1402

به اطلاع کلیه کارآموزان محترم عضو کانون وکلای دادگستری استان سمنان می رساند:

حسب تصمیم کمیسیون کارآموزی و اختبار که به تصویب هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان سمنان رسیده، اولین دوره آزمون اختبار در کانون وکلای دادگستری استان سمنان در اواخر دی ماه سال 1402 با شرایط ذیل برگزار خواهد شد:

1- کارآموزان مجاز به شرکت در آزمون اختبار دی سال 1402:

آن دسته از کارآموزانِ قبل از ورودی سال 1400 که کلیه وظایف و تکالیف خود را وفق قوانین و مقررات کارآموزی تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ به اتمام رسانده اند.

2- نحوه و زمان ارائه مدارک اتمام کارآموزی به کمیسیون کارآموزی و اختبار:

کارآموزان مشمول بند 1 این اطلاعیه مکلفند کلیه مدارک و مستندات مُثبتِ اتمام دوره کارآموزی خود را به منظور بررسی و ارزیابی در حدفاصل تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ به صورت حضوری و یا از طریق پست سفارشی به دبیرخانه کمیسیون کارآموزی و اختبار کانون وکلای دادگستری استان سمنان تحویل دهند. مهلت مذکور به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و مدارکی که بعد از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ به دبیرخانه کمیسیون کارآموزی و اختبار تحویل شود، مورد بررسی و ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

3- اعلام اسامی کارآموزان مجاز به شرکت در آزمون اختبار:

اسامی کارآموزان مجاز به شرکت در آزمون اختبار، در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۱ از طریق پورتال الکترونیک و سایت رسمی کانون وکلای دادگستری استان سمنان، اطلاع رسانی خواهد شد.

4- مکان و زمان برگزاری آزمون کتبی و شفاهی اختبار:

آزمون کتبی و شفاهی اختبار، در محل کانون وکلای دادگستری سمنان و به ترتیب در مواعد ذیل برگزار خواهد شد:

الف- آزمون کتبی در روزهای پنجشنبه مورّخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ و جمعه مورّخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ .

ب- آزمون شفاهی در روزهای شنبه مورّخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ لغایت سه شنبه مورّخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ .

5- دروس آزمون اختبار:

آزمون اختبار کتبی و شفاهی از دروس حقوق مدنی، حقوق جزا، حقوق تجارت، آیین دادرسی مدنی، آیین دادرسی کیفری، حقوق ثبت، قوانین و مقررات وکالت و امور حسبی برگزار خواهد شد. جزئیات قوانین و مقررات مربوط به هریک از دروس آزمون، زمان و مکان اعلام نتایج نهایی و مراسم تحلیف، متعاقباً طی صدور اطلاعیه های بعدی کمیسیون کارآموزی و اختبار، به اطلاع کارآموزان محترم خواهد رسید.

با احترام